Model VCI: Vision – Culture – Image

Posted on

DSC_1063W grudniowym numerze miesięcznika „Personel Plus” został opublikowany artykuł Julity Dąbrowskiej pt. „Triada: strategiczna wizja – kultura organizacji – wizerunek”, który omawia model VCI opracowany przez panie Mary Jo Hatch oraz Majken Schultz. Badaczki stoją na stanowisku, że nie ma potrzeby wyróżniać marki pracodawcy, należy na te kwestie patrzeć szerzej jak na markę korporacyjną. Warto zapoznać się z tym materiałem, gdyż książka jak dotąd nie została przetłumaczona na język polski.

w dniach 30-31.01.2014 zaplanowane jest szkolenie na temat „Strategia działań employer brandingowych, czyli jak opracować ofertę wartości pracodawcy tzn. EVP” – w ramach którego zostanie przedstawiony ww. model VCI. Szczegóły: kalitero (at) kalitero.com.pl

One thought on “Model VCI: Vision – Culture – Image

    rudolf said:
    15/01/2014 o 17:07

    employer branding coraz wiecej mozna znalezc informacji na ten temat w j. polski i bardzo bardzo dobrze ;]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s