7. Forum Employer Branding

Posted on Updated on

7. Forum Employer Branding odbyło się 13 czerwca 2018 roku w Warszawie. Temat spotkania to ewaluacja działań employer brandingowych.

Ocena, czy prowadzone działania przyniosły zamierzony efekt to naturalna część zarządzania. Chodzi przecież o to, by efektywniej wykorzystywać zasoby: czas i pieniądze,  a tym samym szybciej i pełniej realizować stawiane cele employer brandingowe. Aby to w ogóle było możliwe, trzeba stawiać sobie cele realne, ambitne, mierzalne i określone w czasie oraz starannie dobierać mierniki, zgodnie z którymi realizacja celów będzie weryfikowana.

Przez wiele lat tematem nr 1 wśród pracodawców promujących swoją markę na rynku pracy było zdefiniowanie EVP czyli unikalnej listy atrybutów pozwalającej wyróżnić się. Było to związane z opracowaniem strategii działań employer brandingowych. Dziś jednak można zauważyć, że samo opracowanie strategii i jej wdrożenie nie gwarantuje sukcesu. Wiedzę co udoskonalić daje ewaluacja procesów w employer brandingu. Pracodawcom nie zależy tylko na tym, by mieć strategię, stawiać sobie ambitne cele, ale by je realizować najlepiej jak to jest tylko możliwe – uwzględniając aktualny stan wiedzy i dobrych praktyk.

Nie ma jednego miernika w employer brandingu. Skoro pracodawcy stawiają sobie różne cele to również różne będą sposoby oceny. Można również zauważyć, że nie chcemy tylko oceniać realizację celów ogólnych, ale również te bardziej szczegółowe – na poszczególnych etapach działań. Powód jest oczywisty – dążenie do optymalizacji.

Dlatego w tym roku program 7. Forum Employer Brandingu został dedykowany kwestii oceny działań employer brandingowych. Uczestnicy Forum będą mogli poznać najlepsze praktyki wybranych pracodawców działających w Polsce takich jak: ABD Data, DB Schenker, Intive, Marco Gliwice i Poczta Polska. Ponadto swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firm badawczych stosujących zaawansowane metody statystyczne – Kantar Media i SoTrender – i wskażą jak poprawić profile pracodawców w mediach społecznościowych oraz jak wyprodukować przykuwające uwagę kandydatów wideo, które będzie publikowane online. Poznamy również wyniki badania międzynarodowego Willis Towers Watson Polska na temat wizerunku pracodawców w Europie, w tym i w Polsce.  Ponadto dowiemy się z raportu Randstad Employer Brand 2018 jak można oceniać atrakcyjność pracodawcy oraz kogo podziwiają polscy kandydaci na rynku pracy.

W programie uwzględniono mini warsztat Ford Coaching dla rekruterów pokazujący  jak kandydaci oceniają prawdomówność przekazywanych informacji przez rekruterów w trakcie rozmowy rekrutacyjnej oraz jakich błędów unikać przekazując te informacje, by nie utracić wiarygodności.

Organizatorką 7. Forum Employer Branding jest Julita Dąbrowska i jej firma KALITERO.

Patronami medialnymi tego wydarzenia są: kariera.pl, markapracodawcy.pl, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, wizerunek-pracodawcy.com.pl oraz Ladies First.

Program 7. Forum Employer Branding:

10.00-10.30 powitanie i wprowadzenie dlaczego potrzebujemy twardych danych by rzeczywiście budować markę pracodawcy czyli jakich błędów unikać na etapie analizy sytuacji i opracowywania strategii employer brandingowej – Julita Dąbrowska, KALITERO

10.30-11.00 pomiar wpływu employer brandingu na wyniki przedsiębiorstw i zaangażowanie pracowników – wyniki badań międzynarodowych i w Polsce – Krzysztof Gugała, Willis Towers Watson Polska

11.00-11.30 Pracodawca atrakcyjny, czyli jaki? Marka pracodawcy w działaniu na podstawie wyników badania Randstad Employer Brand 2018 – Katarzyna Gurszyńska, Randstad Polska

11.30-11.45 kawa

11.45-12.15 ocena działań CSR-owych w firmie DB Schenker a kształtowanie strategii marki pracodawcy – Monika Pachniak-Radzińska, DB Schenker

12.15-12.45 Employer branding a rekrutacja masowa. Jak zaplanować kampanię i jak ją mierzyć?  – Jolanta Skrzyszowska, Poczta Polska

12.45-13.30 lunch
13.30- 14.00 7 grzechów głównych pracodawcy w mediach społecznościowych – Sylwia Szczepańska, SoTrender

14.00-14.30 Co zrobić, by EVP nie było czystą teorią (temat roboczy) – Katarzyna Durak-Woś, INTIVE i Katarzyna Sobótka, Objectivity

14.30-15.00 Jak odróżnić dobre wideo employer brandingowe online od złego? – Kamil Michalski, Kantar
15.00-15.15.15 kawa

15.15-15.45 Ewaluacja kultury organizacyjnej w firmie Marco – Agnieszka Stefańska, Marco

15.45-17.00 Ocena rekruterów pod kątem przekazywania informacji na temat pracodawcy i budowania wizerunku pracodawcy – mini warsztat Jadwiga Ford, FORD Coaching

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s