6. FEB informacje

 

6_forumemployerbranding6. Forum Employer Branding odbędzie się 19.10.2016 roku w Warszawie (centrum miasta). Tematem wiodącym Forum jest „HR i Marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy”.  Spotkanie rozpocznie się ok. 10.00 rano i potrwa do ok. 16.30.

 

 

  • W Forum biorą udział przedstawiciele pracodawców i zaproszonych mediów branżowych.
  • Uczestnikami debat i prelegentami są zaproszeni prezesi  firm i dyrektorzy HR, marketingu firm pracodawców.
  • Gospodynią spotkania jest Julita Dąbrowska, inicjatorka spotkań.

W programie:

  • dwie debaty
  • 5 wystąpień case studies
  • 2 prezentacje wyników raportów
  • premiera drugiej książki Julity Dąbrowskiej poświęconej praktyce employer brandingu w Polsce. Patronami książki są: Personel Plus, Personel & Zarządzanie, Havas Media, Velvet CARE. Książkę można kupić w przedsprzedaży.

feb6_2016_banne705x73

 

 

 

Program ramowy:

10.00 – rozpoczęcie 6. Forum Employer Branding

10.15 – 10.45 – prezentacja „Modelowanie i ocena jakości współpracy w organizacji – metaanaliza” – raport z badań przygotowanych na temat współpracy wewnętrznej przez instytut TMResearch / Marcin Łączyński oraz dyskusja z udziałem wszystkich uczestników Forum

10.45-11.00 – prezentacja raportu badań „Internauci a rynek pracy: najbardziej popularne wyszukiwania w sieci w latach 2006–2016. Wnioski dla pracodawców” przygotowanego przez kariera.pl / Wojciech Wdowiak

11.00 – 12.00 – debata na temat „HR i marketing – rywale czy partnerzy w procesie budowania marki pracodawcy” prowadzona przez Grażynę Raszkowską / redaktor naczelną serwisu kariera.pl z udziałem zaproszonych gości – przedstawicieli pracodawców m.in. Moniki Grauer z firmy Coca-Cola Ireland, Mirosławem Kępińskim z  firmy Newnited, Izabellą Mikołajczyk z firmy K2  i Andrzejem Wątrobińskim z firmy Fiege.

12.00 – 12.15  – przerwa

12.15 – 12.45 – prezentacja „HR i Marketing w jednym zespole”  / Marzena Budziszewska-Pettyn, De Lage Landen

12.45 – 13.15 – prezentacja „Jak pies z kotem czyli cienie i blaski współpracy działu marketingu z działem personalnym” / Agata Wydmańska, Fiege 

13.15 – 13.45 – prezentacja „Employer branding a współpraca wewnętrzna na przykładzie praktyk letnich w Skanska” / Ewa Razowska i Katarzyna Olczak, Skanska

13.45 – 14.15 – prezentacja „EB tworzą ludzie” / Izabella Mikołajczyk, K2

14.15 – 14.30 – przerwa

14.30 – 15.00 – prezentacja „W jaki sposób eventy pomagają budować wizerunek pracodawcy?” / Elżbieta Barczyk z Future Processing

15.00 – 15.15 – prezentacja książki „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami” / Julita Dąbrowska

15.15 – 16.15 – debata na temat „Chcesz poznać firmę, poznaj jej menedżerów” prowadzona przez Julitę Dąbrowską z udzialem zaproszonych gości: Dagmary Głowackiej z firmy Kongsberg Automotive, Rafała Tyburcy z firmy ABC Data, Pawła Kaczmarczyka z Konfederacji Lewiatan, przedstawiciela firmy Velvet CARE.

  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –  – – – – –

Ważna informacja dla zainteresowanych:

  • Dbamy o naszych gości i uczestników, kawę serwujemy od 09.30 rano do zakończenia Forum, w czasie jednej z przerw  oferujemy business lunch (tartinki, owoce i ciasteczka).
  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –  – – – – – – – – – –  – – –

Prelegenci i Eksperci:

_mg_9636Elżbieta Barczyk, Ukończyła zarządzanie projektami międzynarodowymi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim. Od 2014 roku jest związana z Future Processing, gdzie obecnie kieruje działem eventów. Jest odpowiedzialna za organizację oraz marketing międzynarodowych i ogólnopolskich wydarzeń z branży IT.

 

Marzena BudziszewskaMarzena Budziszewska-Pettyn, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UW, Studiów Podyplomowych z  Prawa Pracy oraz Executive MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. Od 19lat pracuje jako HR Business Partner w międzynarodowych organizacjach. Swoje doświadczenia zdobywała w Ericsson Sp. z o.o. oraz Microsoft Sp. z o.o. gdzie w ostatnim czasie pracowała jako HR Manager na Europę Środkowo-Wschodnią w europejskiej centrali firmy w Monachium. Główne jej osiągnięcia to m .in   prowadzone z sukcesem projekty dotyczące zmian w organizacji, zarządzania talentami,  plany sukcesyjne, jak również budowanie zaangażowania pracowników. W 2013roku dołączyła do zespołu De Lage Landen Leasing Polska S.A. gdzie pełni funkcję Dyrektora Personalnego na Europę Środkowo-Wschodnią.  Posiada certyfikację MBTI, Thomas International PPA/JOB, Feedback 360 .

dagmaraglowackakngsbergDagmara Głowacka – – globalny dyrektor ds. logistyki w firmie Kongsberg Automotive, dyplomowany coach i mentor. Interesuje się mechanizmami warunkującymi zachowania ludzi. Doskonale rozumie, jak stroma i kręta potrafi być ścieżka zawodowa, ile determinacji i wysiłku wymaga odnalezienie właści­wego balansu między wszystkimi życiowymi rolami oraz jak istotne jest odpowiednie wsparcie w tej wędrówce. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z zarządzaniem łańcuchem dostaw w bran­ży przemysłowej głównie automotive. W 2008 roku dołączyła do zespołu międzynarodowego koncernu Kongsberg Automotive. Jest odpowiedzialna za procesy logistycz­ne w zakładach produkcyjnych w Chinach, Indiach, Słowacji, Francji, Szwecji, Meksyku oraz Brazylii. Jako przełożony łączy koncentrację na osiąganiu celów z holistycznym i coachingowym podejściem do rozwoju podległych pracowników. To samo podejście stosuje w czasie prowadzonych szkoleń, coachingów i sesji mentorskich. Dzięki swojemu zaangażowaniu otrzymała wyróżnienie „Kobieta w Logistyce 2013 przyznawane przez portal pracujwlogistyce.pl.

monika grauerMonika Grauer – ostatnio Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland, posiada ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu marki konsumenckiej oraz ponad 7-letnie doświadczenie w zarządzaniu portfolio produktów i realizacji strategii firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i w Irlandii. Zarządzała kilkuosobowymi zespołami osób. Współpracowała z różnymi interesariuszami.

 

 

PAWEL_internet1

Paweł Kaczmarczyk – założyciel firmy doradczej ALPA Consulting, Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji Konfederacji Lewiatan. Zakres współpracy: komunikacja z kluczowymi klientami i partnerami, prowadzenie wydarzeń, konferencji i szkoleń, rozwój organizacji, zarządzanie. Wcześniejsze doświadczenie: Pierwszy Sekretarz Kongresu Przedsiębiorczości, platformy porozumienia 7 największych organizacji pracodawców w Polsce. Od 11 lat w ramach działalności ALPA Consulting zajmującej się doradztwem w dziedzinie marketingu i zarządzania i PR realizował projekty dla: The Coca-Cola Company, JW Construction, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Opera Software, Corex, Stabilo, Apostrof, Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej, Inwenta.

mirek-kepinski-portret1Mirosław Kępiński – Dyrektor Zarządzajacy w firmie Newnited, poprzednio przez 9 lat pełnił funkcję CEO w domu mediowym Maxus. Wcześniej pracował m.in. jako group account director w MEC. Newnited to firma joint venture powołana przez Codemedia i K2 Media – wsparta zapleczem kreatywnym, produkcyjnym i technologicznym – oferuje usługi planowania i zakupu wszystkich mediów (tradycyjnych i internetu), a także w połączonych ofertach (chodzi zwłaszcza o telewizję i internet).

 

marcin-c582c485czyc584ski11Marcin Łączyński – Wiceprezes zarządu firmy badawczej TMresearch sp. z o. o.. Medioznawca i statystyk, trener biznesu i wykładowca akademicki. Absolwent Instytutu Dziennikarstwa UW i Wydziału Nauk Ekonomicznych UW. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz International Simulation And Gaming Association. Autor licznych publikacji z obszaru badania wizerunku (książka „Metody badania wizerunku w mediach”), komunikacji w nowych mediach, a także innowacyjnych narzędzi edukacyjnych i szkoleniowych (książka „Gry szkoleniowe. Praktyczny przewodnik”). http://www.mtresearch.pl

izabella mikolajczyk 5 forum employer brandingIzabella Mikołajczyk – Dyrektor Personalny w Grupie K2, składającej się z 7 spółek.  Jest absolwentką  Katedry Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie  Warszawskim. Ukończyła także podyplomowe studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego, odbyła wiele szkoleń i kursów z zakresu mediacji, negocjacji, coachingu, polityki i doradztwa personalnego. Związana z branżą internetową od 14 lat. Specjalizuje się w kształtowaniu kultury organizacyjnej opartej na systemie wartości i starannie wyselekcjonowanych pracownikach. W Grupie K2 odpowiada za kształtowanie polityki personalnej i komunikację wewnętrzną.

katarzyna-olczak-skanska

Katarzyna Olczak, Dyrektor Personalny, Skanska CDE. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, szczególnie w podnoszeniu efektywności organizacji i wzmacnianiu przywództwa, a także zarządzaniu talentami, zaangażowania pracowników, budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem pracodawcy. Od 5 lat odpowiada za HR w Skanska CDE w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Profesjonalnie i prywatnie promuje mentoring i coaching oraz twórcze sposoby poszukiwania rozwiązań i wspierania innowacji w organizacjach. Jest certyfikowanym coachem i facylitatorem. 

20140901_184030-01Grazyna Raszkowska – Dziennikarka i redaktorka przez 15 związana z dodatkiem „Kariera&Biznes”, ukazującym się w dzienniku „Rzeczpospolita”, do niedawna komentatorka w redakcji ekonomicznej Polskiego Radia. Obecnie redaktor naczelna portalu kariera.pl. Autorka poradnika edukacyjnego, dyplomowana trenerka biznesu i zwolenniczka projektowego podejścia do pracy.

 

 

Ewa Razowska, Główny Specjalista, HR, Skanska SA. Ewa ze Skanska związana jest od 7 lat. Odpowiedzialna jest za obszar budowania zaangażowania w Skanska – koordynuje Badanie Zaangażowania i proces pracy z wynikiem w firmie. Specjalizuje się również w kreowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy zarówno wśród studentów, jak i profesjonalistów. Koordynowała inicjatywy skierowane do studentów, takie jak: Program Praktyk Letnich, Program Ambasadorzy Skanska czy kampanie wizerunkowe na uczelniach. Uwielbia ludzi oraz chętnie podejmuje nowe wyzwania. Prywatnie pasjonatka jeździectwa i dobrej kuchni

r-tyburcy

Rafał Tyburcy – Dyrektor ds Zarządzania Personelem w Grupie ABC Data – lidera rynku dystrybucji IT w regionie CEE. Doświadczony trener Insights Discovery, coach ICC oraz praktyk zarządzania projektami (Prince2). Poprzednio regionalny HR Business Partner w regionie EMEA oraz CEE w Alcatel-Lucent. Absolwent EMBA University of Illinois oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Odpowiedzialny za projekty integracji kultur, budowania zaangażowania pracowników, zarządzania zmianą, programy rozwoju pracowników.

 

andrzej_watrobinskiAndrzej Wątrobiński z Fiege związany jest od 11 lat. Od 2006 roku pełni rolę Kierownika Działu Personalnego, a od 2010 – Dyrektora ds. Personalnych na Europę Wschodnią. Odpowiedzialny jest za nadzór nad procesami związanymi z zagadnieniami kadrowo-płacowymi, jak również z rekrutacją pracowników, wdrażaniem systemów motywacyjnych, rozwojem i szkoleniem personelu, jak i bezpieczeństwem i higieną pracy.

 

 

wojtekWojciech Wdowiak – Dyrektor zarządzający serwisem kariera.pl. Doświadczony przedsiębiorca-start-upowiec. Wieloletni dyrektor sprzedaży i eksportu w Celsa Group. Absolwent Advanced Management Program IESE oraz MBA EADA w Barcelonie, a także Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie  Ekonomicznym w Poznaniu. Obecnie na studiach doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego, specjalizuje się w badaniu roli technologii mobilnych w biznesie.

 

dsc_6369Agata Wydmańska pracuje w FIEGE od 6 lat pełniąc funkcję managera ds. marketingu i komunikacji grupy FIEGE w rejonie Europy Wschodniej. Odpowiada za kształtowanie i koordynację działań marketingowych oraz kształtowanie i wzmacnianie wizerunku FIEGE jako rzetelnego, godnego zaufania pracodawcy oraz dostawcy rozwiązań z zakresu logistyki kontraktowej. Do jej głównych zadań należą udział w tworzeniu długoterminowej strategii kształtowania wizerunku spółki oraz polityki wizerunkowej i komunikacyjnej; utrzymywanie stałego kontaktu z mediami, organizacja przedsięwzięć promocyjno-komunikacyjnych oraz działania na rzecz budowania korzystnego wizerunku wśród klientów. Zaangażowana jest również w inicjatywy skierowane do pracowników, potencjalnych kandydatów oraz środowisk akademickich.

 

  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Udział w Forum jest płatny: 390 zł netto od osoby.
Liczba wejściówek ograniczona.

Lista uczestników została zamknięta 12.10.2016 roku – wszyscy uczestnicy otrzymali e-mailem na wskazany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej potwierdzenia uczestnictwa, wraz z informacją gdzie odbywa się Forum, jaki jest program Forum oraz kim są zaproszenie prelegenci i eksperci. 

  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

boom1Miejsce Forum: Centrum Konferencyjne BOOM – ul. Zielna w Warszawie.

Znajduje się w historycznym budynku PAST-y – miejscu gdzie przed II wojną światową znajdowała się centrala telefoniczna, znanym z walk w trakcie Powstania Warszawskiego, który przetrwał wojenny pogrom stolicy. Daleko mu do miana wieżowca, ale to właśnie z jego tarasu roztacza się najpiekniejszy widok na cala Warszawę. To miejsce, które nadaje mu niepowtarzalny klimat.

 

feb6_2016_banne705x73

 

 

 

Patroni wydarzenia i patroni książki:

VC_logo-podst_highVelvet CARE to polska firma, będąca jednym z wiodących producentów celulozowych produktów higienicznych w Europie Środkowo-Wschodniej, zatrudniająca obecnie w zakładzie produkcyjnym w Kluczach k/Olkusza i biurze handlowym w Warszawie ponad 360 osób. Spółka powstała w 2013 roku, ale należąca do niej kluczewska papiernia może poszczycić się 120-letnim doświadczeniem w branży, w tym 17-letnim w ramach globalnych koncernów takich jak: International Paper i Kimberly Clark. Produkty pochodzące z należącego do Velvet CARE zakładu są obecnie sprzedawane w 15 krajach.

Velvet CARE to producent marki Velvet, pierwszych na rynku polskim markowych produktów z kategorii papieru toaletowego, ręczników kuchennych i chusteczek higienicznych. Velvet to od lat niekwestionowany lider rynku markowych, papierowych produktów higienicznych w Polsce.

Velvet CARE, jako nowoczesna organizacja FMCG, od momentu powstania stawia na rozwój. W latach 2015-2016 zainstalowano 5 nowych linii technologicznych, podwajając tym samym moce produkcyjne.  W 2016 zakład w Kluczach stał się częścią Krakowskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, co umożliwiło podjęcie decyzji o dalszej rozbudowie infrastruktury firmy, budującej jej przewagę konkurencyjną – wybudowaniu nowego magazynu wysokiego składowania oraz zakupie nowej maszyny papierniczej.

 

HAVAS_MEDIA_GROUP_rgb

Havas Media to wiodąca światowa grupa, którą tworzą profesjonaliści marketingu i komunikacji. Bogata oferta obejmuje między innymi zaawansowane kampanie online, dzięki którym zaistnieją Państwo w sieci, efektywne kampanie w mediach tradycyjnych uzupełnione o działania product placement oraz zakresu marketingu sportowego i rozrywki. Na czele Havas Media Group w Polsce stoi Małgorzata Węgierek.

W skład Havas Media Group wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena, które wspierane są przez Havas Sports & Entertainment, największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywki.

 

personel-i-zarzadzanie

Miesięcznik branżowy, który ukazuje się od 1994 roku. Czytelnikami są właściciele firm, prezesi zarządów, dyrektorzy, menedżerowie i kierownicy personalni, wykładowcy uczelni i studenci, a także osoby zainteresowane tematyką zarządzania zasobami ludzkimi.  W piśmie poruszane są zagadnienia dotyczące: nowoczesnych metod zarządzania pracownikami, zatrudniania, wynagradzania, oceniania, rozwoju, zwalniania, szkoleń, komunikacji w firmie. Ponadto w piśmie publikowane są wywiady z zagranicznymi guru zarządzania, a także przedstawiane są najnowsze trendy związane z obszarem HRM, m.in. coaching, zarządzanie talentami, CSR, employer branding. Prezentuje dobre praktyki oraz studia przypadku z polskich i zagranicznych firm, inspirując do wprowadzania nowych i efektywnych rozwiązań HRM oraz tworzenia elastycznych struktur w przedsiębiorstwach i instytucjach. Jest wydawany na papierze ekologicznym.

 

Bez nazwy-1

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.   Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

LOGO_KARIERA_RGB

Serwis kariera.pl oparty jest o najnowsze technologie i narzędzia talent acqusition marketing. Dedykowany zarówno pracodawcom jak i pracownikom. Pracodawcom oferuje wsparcie związane z budowaniem wizerunku w sieci i przyciąganiem w ten sposób najlepszych kandydatów, zarządzanie bazą potencjalnych pracowników oraz procesem rekrutacji. Pracownikom z kolei pozwala pozyskać pełne, transparentne informacje o firmach, w których chcą się zatrudnić. Platforma kariera.pl sprawia, że polski rynek pracy staje się bardziej przejrzysty z jasnymi regułami gry dla obu stron. Skierowany jest szczególnie do specjalistów i menedżerów.

 

nowe-logo

Blog Julity Dąbrowskiej, organizatorki corocznego Forum Employer Branding, autorki popularnej książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” wydanej w listopadzie 2014 roku. Blog poświęcony kwestiom merytorycznym związanym z budowaniem marki pracodawcy. http://www.wizerunek-pracodawcy.com.pl/

logo pwl małeJest nie tylko narzędziem do zamieszczania i wyszukiwania ogłoszeń o wolnych miejscach pracy, ale przede wszystkim ma ułatwiać kontakt pomiędzy pracodawcą a poszukującymi pracy w logistyce począwszy od stażu i praktyk, aktywizować środowisko TSL do dyskusji o obecnych problemach dotyczących zarządzania kadrami , dostarczać bieżącej informacji dotyczącej polityki personalnej, wydarzeń i rozwoju rynku pracy w logistyce, promować dobre pomysły i wspierać programy rozwoju kariery i miejsc pracy. http://pracujwlogistyce.pl

 

logo_hrpolska-pl-z-paskamiHR Polska to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. To strategiczne miejsce spotkań praktyków HR, których inspirujemy w codziennej pracy. Działania skierowane są do osób zajmujących się kształtowaniem polityki personalnej i zarządzaniem zasobami ludzkimi: menedżerów personalnych, konsultantów, specjalistów kadr i płac, trenerów, mentorów, rekruterów, coachów, asesorów. HR Polska to jedyne tak uporządkowane miejsce, gdzie łączą się ze sobą „miękkie” kompetencje HR i „twarda” wiedza specjalistyczna. To centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy. http://www.hrpolska.pl

markapracodawcy-logo

 

Portal Markapracodawcy.pl to praktyczna wiedza Ekspertów Employer Brandingu. Portal skierowany jest do ludzi przedsiębiorczych, ceniących sobie wiedzę, rzetelność i doświadczenie w tworzeniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Serwis propaguje budowę Marki Pracodawcy jako jednego z kierunków Zrównoważonego Rozwoju Biznesu. Markapracodawcy.pl poprzez szereg możliwości jakie zapewnia ekspercka część społecznościowa jest pomocnym narzędziem w codziennej pracy oraz polem wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków Employer Brandingu. http://www.markapracodawcy.pl

 

  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

W 6. Forum Employer Brandingu biorą udział przedstawiciele pracodawców i zaproszeni przedstawiciele mediów branżowych. Osoby zainteresowane udziałem tj. przedstawicieli pracodawców, prosimy o wypełnienie formularza. Na dane wskazane w formularzu zostanie wystawiona faktura pro forma. Fakturę należy opłacić w ciągu 7 dni. Po tym terminie, w przypadku nieopłacenia faktury, rezerwacja będzie anulowana. Liczba wejściówek ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

  • – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –  —  – – –  – – – – – – – – – – –

Organizatorem Forum jest firma Kalitero / http://www.kalitero.pl / W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny +48.501.597.504.