Już 21 października 2015 roku odbędzie się 5. Forum Employer Brandingu w Warszawie. W tym roku będziemy debatować na temat jak komunikacja wewnętrzna wpływa na markę pracodawcy oraz jak marka pracodawcy kształtuje komunikację wewnętrzną.
Program Forum będzie obejmować 7 wystąpień przygotowanych przez zaproszonych prelegentów reprezentujących rożne firmy i organizacje biznesowe. Podsumowaniem będzie debata oksfordzka prowadzona przez dziennikarza z udziałem zaproszonych gości.
Spotkanie rozpocznie się ok. 09.00 rano zaproszeniem na poranną kawę.
Dyskusje rozpoczniemy o 10.00 rano a spotkanie potrwa do ok. 17.00.
Udział w Forum jest płatny:
bilet wstępu first minute (kupiony i opłacony od 28.08.2015 do 18.09.2015) – 312,00 zł netto plus 23% VAT/osoby
bilet wstępu (kupiony i opłacony od 19.09.2015 do 15.10.2015) – 390 zł netto plus 23%VAT/osoby
program 5. Forum Employer Branding
09.00 – 10.00 – rejestracja i poranna kawa
10.00 – 10.05 – powitanie
10.05 – 10.35 – „Oczekiwania pracowników względem komunikacji wewnętrznej w firmie” – Julita Dąbrowska, CEO firmy Kalitero i Marcin Łączyński, VP firmy MTResearch
10.35 – 11.10 – „Nie bądź bucem – antropolog w K2. Jak skutecznie budować spójny wizerunek firmy wewnątrz i na zewnątrz” – Izabella Mikołajczyk, Dyrektor HR w K2
11.10-11.50 – „Jak sprawić, żeby pracownikom się chciało – rzecz o sile wolontariatu pracowniczego” – Monika Pachniak-Radzińska z DB Schenker Logistics
11.50 – 12.10 – przerwa na kawę
12.10 – 12.40 – “Komunikacja lidera a energia zespołu” – Joanna Pietrusińska, Senior HR Manager w SAS Institute
12.40 – 13.15 – „Czemu służy komunikacja?” – Robert Ogór, Prezes firmy AMBRA SA
13.15 – 14.00 – lunch
14.00 – 14.40 –– „Usłysz swoich ludzi – 5 sekretów skutecznej komunikacji w firmie” – Dagmara Głowacka – globalny dyrektor ds. logistyki w firmie Kongsberg Automotive
14.40 – 15.15 – „Jak rosnąć i nie uderzać głową w sufit, czyli rola komunikacji w rozwijającym się przedsiębiorstwie” – Ewa Kieczka i Marta Zwolińska z Future Processing
15.15 – 16.15 – debata oksfordzka na temat „Czy i jak komunikacja wewnętrzna wpływa na markę pracodawcy?” – moderator Patrycja Michońska-Dynek, Dyrektor Radia Plus oraz uczestnicy debaty: Magdalena Warzybok z AON Hewitt i prof. Czesław Szmidt z ALK, przedstawiciel świata nauki.
Prelegenci i Goście:
Dagmara Głowacka – globalny dyrektor ds. logistyki w firmie Kongsberg Automotive, dyplomowany coach i mentor. Interesuje się mechanizmami warunkującymi zachowania ludzi. Doskonale rozumie, jak stroma i kręta potrafi być ścieżka zawodowa, ile determinacji i wysiłku wymaga odnalezienie właściwego balansu między wszystkimi życiowymi rolami oraz jak istotne jest odpowiednie wsparcie w tej wędrówce. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z zarządzaniem łańcuchem dostaw w branży przemysłowej głównie automotive. W 2008 roku dołączyła do zespołu międzynarodowego koncernu Kongsberg Automotive. Jest odpowiedzialna za procesy logistyczne w zakładach produkcyjnych w Chinach, Indiach, Słowacji, Francji, Szwecji, Meksyku oraz Brazylii. Jako przełożony łączy koncentrację na osiąganiu celów z holistycznym i coachingowym podejściem do rozwoju podległych pracowników. To samo podejście stosuje w czasie prowadzonych szkoleń, coachingów i sesji mentorskich. Dzięki swojemu zaangażowaniu otrzymała wyróżnienie „Kobieta w Logistyce 2013 przyznawane przez portal pracujwlogistyce.pl.
Ewa Kieczka – Od 5 lat związana z marketingiem, w tym czasie zdążyła poznać go zarówno od strony accounta, jak i brand managera. Współpracowała z markami takimi jak: Mitstubishi Electric, Vattenfall, Intersport, KBC. Obecnie zajmuje się marketingiem wewnętrznym w firmie Future Processing. Prywatnie pasjonatka podróży, zawsze z paszportem w kieszeni.
Patrycja Michońska-Dynek – Dyrektor Radia Plus. Jest związana z radiem od 1994 roku. Mówi, że radio nigdy nie daje o sobie zapomnieć. Jest jedną z tych szczęśliwych osób, których pasja stała się pracą. W czerwcu 2015 roku zdobyła I nagrodę i dwa wyróżnienia jury w IX Konkursie dla dziennikarzy Kryształowe Pióro.
Izabella Mikołajczyk – Dyrektor Personalny w Grupie K2, składającej się z 7 spółek. Jest absolwentką Katedry Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także podyplomowe studia Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego, odbyła wiele szkoleń i kursów z zakresu mediacji, negocjacji, coachingu, polityki i doradztwa personalnego. Związana z branżą internetową od 14 lat. Specjalizuje się w kształtowaniu kultury organizacyjnej opartej na systemie wartości i starannie wyselekcjonowanych pracownikach. W Grupie K2 odpowiada za kształtowanie polityki personalnej i komunikację wewnętrzną.
Robert Ogór – Prezes firmy AMBRA SA. Absolwent Wydziału Filozofii na Ruprecht-Carl-Universität w Heidelbergu w Niemczech. W latach 1994-2004 pracował jako doradca i członek grupy zarządczej ds. inwestycji kapitałowych i rynków zagranicznych Sektkellerei Schloss Wachenheim AG. W lipcu 2003 r. został Wiceprezesem Zarządu w AMBRA SA, a w lutym 2008 r. powierzono mu funkcję Prezesa Zarządu. Pełni szereg funkcji w organach nadzorczych spółek zależnych. Poza Grupą AMBRA jest zaangażowany w projekty deweloperskie i budowlane.
Monika Pachniak-Radzińska – Dyrektor Rozwoju Biznesu w DB Schenker Logistics. Z branżą TSL jest związana od kilkunastu lat. Ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego w SGPiS (obecnie SGH). Przez kilka lat była pracownikiem naukowym w Instytucie Marketingu Międzynarodowego tejże uczelni. Kontakt z życiem akademickim ma do dziś, współpracując jako wykładowca – praktyk. Jej wykształcenie wzbogaciły międzynarodowe szkolenia i treningi. Uczestniczyła w korporacyjnym programie rozwoju kadry menedżerskiej International Learning Programme organizowanym w Ashridge School of Management w Wielkiej Brytanii.
Joanna Pietrusińska – Senior HR Manager w SAS Institute. Absolwentka psychologii ekonomicznej Uniwerytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od 16 lat związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Od 2003 roku pracuje w SAS Institute, obecnie na stanowisku Senior HR Manager, odpowiada za całość polityki i procesów HR ściśle współpracując z kadrą zarządzającą firmy.
Magdalena Warzybok – Talent Practice Director w firmie doradczej AON Hewitt. Specjalizuje się w projektach związanych z pomiarem i budowaniem zaangażowania pracowników, oceną i rozwojem przywództwa, zarządzaniem talentami i zarządzaniem energią. Prowadzi lub merytorycznie nadzoruje duże projekty dla polskich firm, grup kapitałowych, również o zasięgu międzynarodowym. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe, prowadzi projekty w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Ukrainie, Szwajcarii i na Węgrzech. Jest autorką licznych publikacji w Harvard Business Review Polska, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Think Tank oraz częstym prelegentem na konferencjach branżowych w Polsce i w krajach europejskich.
Marta Zwolińska – Od 6 lat angażuje społeczności i opowiada prawdziwe historie, pewnie dlatego, że dawno temu zakochała się w reportażu. Z wolontariuszami skupionymi wokół Mapy Miejsc Ciekawych i Reflektora promowała Górny Śląsk zanim to było modne. Pracy opartej na kapitale społecznym i wspólnych wartościach nauczyła się właśnie w III sektorze. Obecnie wykorzystuje to doświadczenie, zajmując się komunikacją wewnętrzną w Future Processing. W pracy, tak jak w biegach, wybiera długie dystanse.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Patroni i partnerzy:
Miesięcznik branżowy, który ukazuje się od 1994 roku. Czytelnikami są właściciele firm, prezesi zarządów, dyrektorzy, menedżerowie i kierownicy personalni, wykładowcy uczelni i studenci, a także osoby zainteresowane tematyką zarządzania zasobami ludzkimi. W piśmie poruszane są zagadnienia dotyczące: nowoczesnych metod zarządzania pracownikami, zatrudniania, wynagradzania, oceniania, rozwoju, zwalniania, szkoleń, komunikacji w firmie. Ponadto w piśmie publikowane są wywiady z zagranicznymi guru zarządzania, a także przedstawiane są najnowsze trendy związane z obszarem HRM, m.in. coaching, zarządzanie talentami, CSR, employer branding. Prezentuje dobre praktyki oraz studia przypadku z polskich i zagranicznych firm, inspirując do wprowadzania nowych i efektywnych rozwiązań HRM oraz tworzenia elastycznych struktur w przedsiębiorstwach i instytucjach. Jest wydawany na papierze ekologicznym. http://personel.infor.pl/index.php?act=o_magazynie
Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu. Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami jest najstarszym profesjonalnym stowarzyszeniem, które od 20 lat koncentruje się na rozwoju i promocji najwyższych standardów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i organizacjach działających w Polsce. PSZK to aktywnie współpracująca sieć najlepszych pracodawców, profesjonalistów i praktyków HRM, którzy łącznie odpowiadają za zatrudnianie ponad 4 milionów pracowników. To właśnie Członkowie PSZK są inicjatorami i aktywnymi uczestnikami projektów realizowanych w ramach Stowarzyszenia. Misją Stowarzyszenia jest działalność na rzecz rozwoju rynku pracy i edukacji. Wraz z Członkami PSZK podejmujemy inicjatywy służące promocji nowoczesnych i skutecznych rozwiązań HRM oraz zbliżaniu środowisk biznesu i edukacji – realizujemy programy edukacyjne, kampanie społeczne, badamy trendy i wyzwania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim oraz organizujemy liczne wydarzenia branżowe dla pracodawców.
HR Polska to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. To strategiczne miejsce spotkań praktyków HR, których inspirujemy w codziennej pracy. Działania skierowane są do osób zajmujących się kształtowaniem polityki personalnej i zarządzaniem zasobami ludzkimi: menedżerów personalnych, konsultantów, specjalistów kadr i płac, trenerów, mentorów, rekruterów, coachów, asesorów. HR Polska to jedyne tak uporządkowane miejsce, gdzie łączą się ze sobą „miękkie” kompetencje HR i „twarda” wiedza specjalistyczna. To centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy.
Jest nie tylko narzędziem do zamieszczania i wyszukiwania ogłoszeń o wolnych miejscach pracy, ale przede wszystkim ma ułatwiać kontakt pomiędzy pracodawcą a poszukującymi pracy w logistyce począwszy od stażu i praktyk, aktywizować środowisko TSL do dyskusji o obecnych problemach dotyczących zarządzania kadrami, dostarczać bieżącej informacji dotyczącej polityki personalnej, wydarzeń i rozwoju rynku pracy w logistyce, promować dobre pomysły i wspierać programy rozwoju kariery i miejsc pracy. http://pracujwlogistyce.pl
to jeden z największym polskich portali pracy. Codziennie na łamach serwisu pojawiają się setki nowych ofert pracy z całej Polski, a także zagranicy. Praca.pl publikuje porady dotyczące poszukiwania zatrudnienia oraz aktualności z rynku pracy. Jest również organizatorem targów pracy, umożliwiając kontakt pracodawców z kandydatami w realnym świecie.
Miesięcznik Benefit jest skierowany do sektora Zarządzania Zasobami Ludzkimi, HR, do osób zarządzających firmami i projektami oraz do przedstawicieli zakładowych funduszy świadczeń socjalnych i do przedstawicieli związków zawodowych. W miesięczniku można odnaleźć artykuły dotyczące szkoleń pracowników, podnoszenia jakości pracy, rozwoju i zarządzenia firmą , procesów zmiany i zarządzaniu zmianą, najnowszych sposobach motywowania pracowników, pozapłacowych formach wynagradzania za pracę, aspektach prawnych i podatkowych, a także o zakładowych funduszach świadczeń socjalnych i korzyściach z nich płynących.
Blog Julity Dąbrowskiej, organiztorki corocznego Forum Employer Branding, autorki popularnej książki „Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce” wydanej w listopadzie 2014 roku. Blog poświęcony kwestiom merytorycznym związanym z budowaniem marki pracodawcy.http://www.wizerunek-pracodawcy.com.pl/
Radio Plus Warszawa – Przeboje Zawsze Młode – http://www.radioplus.pl
Portal Markapracodawcy.pl to praktyczna wiedza Ekspertów Employer Brandingu. Portal skierowany jest do ludzi przedsiębiorczych, ceniących sobie wiedzę, rzetelność i doświadczenie w tworzeniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Serwis propaguje budowę Marki Pracodawcy jako jednego z kierunków Zrównoważonego Rozwoju Biznesu. Markapracodawcy.pl poprzez szereg możliwości jakie zapewnia ekspercka część społecznościowa jest pomocnym narzędziem w codziennej pracy oraz polem wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków Employer Brandingu. Zobacz więcej na http://www.markapracodawcy.pl
serwis poświęcony tematyce kadrowo-płacowej, wchodzacy w skład Grupy Infor http://kadry.infor.pl/, największy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej. Od ponad 25 lat (wcześniej pod nazwą Grupa Wydawnicza INFOR S.A.) ugruntowuje na rynku pozycję lidera w swojej branży. Portal Infor.pl należy do holdingu INFOR PL SA – wydawcy m.in. Dziennika Gazety Prawnej. Grupa Gazetaprawna.pl może poszczycić się ogromną oglądalnością w swojej kategorii (biznes, finanse, prawo), będąc w czołówce polskich portali.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Udział w Forum jest płatny:
390 zł netto plus VAT/osoby.
Wstęp na 5. FEB – tylko za imiennymi
zaproszeniami i potwierdzeniami udziału.
Bilety wstępu można kupić także od 28.08.2015 online: http://www.5FEB.evenea.pl
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Organizator Forum:
Kalitero to agencja komunikacji biznesowej założona w 2000 roku przez Julitę Dąbrowską. Pomaga firmom i organizacjom budować marki poprzez:
- przygotowanie strategii biznesowej obejmującej działania adresowane do konsumentów, klientów, partnerów biznesowych, interesariuszy CSR-owych (np. organizacji pozarządowych), pracowników i współpracowników firm;
- analizę i ocenę działań komunikacyjnych pod względem ich skuteczności, efektywności i trafności – zarówno działania marketingowe, jak i Public Relations, employer brandingowe czy komunikacji wewnętrznej.
- Opracowuje i od lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla pracowników firm i organizacji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem jako mentor w zakresie marketingu, Public Relations, Employer Brandingu, komunikacji wewnętrznej. Pomaga zdiagnozować kulturę organizacyjną firmy oraz zdefiniować kierunki ich dalszego rozwoju i działania wykorzystując do tego celu modele biznesowe i sprawdzone strategie i techniki w zakresie innowacyjności i kreatywności. więcej na http://www.kalitero.com.pl
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sponsorzy Forum:
AMBRA SA. Jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win. Wśród jej marek są takie ikony jak CIN&CIN, DORATO, EL SOL, FRESCO, PLISKA, PICCOLO czy najpopularniejszy w Polsce – CYDR LUBELSKI. To liderzy sprzedaży w swoich segmentach rynku. W strukturze AMBRA działa też CENTRUM WINA – wyspecjalizowany dystrybutor win w cenie powyżej 20 zł (fine wines) do gastronomii, klientów indywidualnych i firm. Misją AMBRA SA jest wzbogacać życie i dostarczać przyjemności. link
Schenker Sp. z o.o. (występujący pod marką DB Schenker Logistics) to wiodący operator logistyczny w Polsce, należący do Grupy DB Schenker – lidera na rynku dostawców zintegrowanych usług logistycznych na świecie. DB Schenker jest częścią Grupy Deutsche Bahn. Operator logistyczny zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Prowadzi projekty dedykowane różnym branżom. Zatrudnia około 1900 osób; posiada 17 terminali cross-dockingowych i 13 magazynów logistycznych. Dysponuje prawie 400 krajowymi i międzynarodowymi połączeniami samochodowymi. Strategiczne cele firmy są silnie związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnym biznesem. Schenker Sp. z o.o. jako pierwsza firma z branży TSL w Polsce otrzymała wyróżnienie Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością, Uznanie za Doskonalenie na poziomie 5 gwiazdek. W 2014 i 2015 roku firma zajęła pierwsze miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, przygotowanym przez Dziennik Gazetę Prawną. link
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt – korzystając z formularza
lub wysyłając e-mail na adres feb@forumemployerbranding.pl lub telefonicznie na numer: +48 501.597.504.